Skip to content
Menu
0
Koszyk jest pusty!

Szukaj

0
Koszyk jest pusty!

Szukaj

Menu

Wysyłka

Wysyłka Floractive

Jak realizujemy dostawy?

Od samego początku planowania sklepu wiedzieliśmy, że obsługa i realizacja zamówień jest najważniejszym elementem tuż obok dostępności produktów. Dlatego zdecydowaliśmy się na zlecenie obsługi łańcucha dostaw zewnętrznej firmie specjalizującej się w tym. Takie rozwiązanie pozwala uniknąć nam ewentualnych błędów na których zdecydowanie nie chcemy narażać klientów Floractive.

Towar już od dotarcia do Polski z Brazylii jest kierowany do partnera od fulfilmentu, który zapewnia nam magazynowanie, przygotowywanie do wysyłki, pakowanie i finalne wysyłanie paczek.

Kilka ważnych cech:

Każdy produkt przed wysyłką jest sprawdzany dwa razy – przy odbiorze oraz przed pakowaniem do wysyłki. To daje nam gwarancję, że każdy produkt wysyłany jest zgodny z opisem.

Monitoring zapewnia nam możliwość sprawdzenia każdej przygotowanej i wysłanej paczki, nawet wiele miesięcy po wysyłce.

Towar zawsze jest odpowiednio zabezpieczony w środku przed przemieszczaniem się oraz ewentualnymi uszkodzeniami a także pakowany w kartony wysokiej jakości.

Co nam daje takie rozwiązanie:

Płynność obsługi zamówień bez względu na czas i ilość zgłoszeń. Jedyna rzecz jaka ma wpływ na nią to dostępność produktów w magazynie. Profesjonalne i starannie przygotowane paczki do dostawy dla klienta. Możliwość skupienia się na dalszym rozwoju firmy oraz marki w Polsce. Na koniec co chyba najważniejsze – Waszą satysfakcję z profesjonalnej obsługi zakupowej.

Jak najprościej złożyć zamówienie?

1. Zarejestruj konto na naszej stronie, koniecznie podając wszystkie informacje niezbędne do dostawy oraz wystawienia stosownego rachunku.
2. Wybierz asortyment jaki Cię interesuje.
3. Wybierz sposób dostawy.
4. Wybierz płatność.
5. Wyczekuj swojej paczuszki Floractive..

Koniecznie pamiętaj o kilku ważnych rzeczach:

1. Jeśli zauważysz, że paczka jest naruszona przy odbiorze, poproś kuriera o obecność przy otworzeniu oraz o sporządzenie protokołu. Ma taki obowiązek.
2. Jeśli stwierdzisz, że coś jest nie tak z zawartością, prosimy wezwij kuriera do sporządzenia protokołu do 7 dni. Powyższe dwa punkty są niezwykle ważne, dlatego, że jest na nie określony czas, po upływie, którego firma kurierska może nie uznać reklamacji oraz z racji na to, że my nie mamy możliwości zgłoszenia tego w imieniu odbierającego/zamawiającego.